10 ستاره هالیوود که مهمان سریال فرندز بودند

بسیاری از ما با شش دوست واقعی که شاید آرزوی هرکسی باشند، در ۱۰ فصل متنوع خندیدیم و خاطره ساختیم. این شش دوست در میان عاشقانه‌ها، درگیری‌های کاری و تولد نوزادان و هزاران اتفاق دیگر، لحظات شاد و خنده‌داری برای ما خلق کردند. طرفداران فرندز، مونیکا، ریچل، فیبی، راس، چندلر و جویی را خیلی خوب می‌شناسند و همیشه آن‌ها را به خاطر خواهند داشت، اما بد نیست بدانیم که خنده‌دارترین لحظات آن‌ها اغلب به کمک برخی از ستاره‌های مهمان فراموش‌ نشدنی خلق می‌شد که بسیاری از آن‌ها نامزد و برنده امی شدند. ما هم در این مطلب 10 بازیگر مهمان را که نقش‌های به یادماندنی‌تری داشتند را معرفی کرده‌ایم.

 

شش دوست و بازیگران اصلی سریال فرندز | مدیا زبان

 

لیست 10 بازیگر مهمان سریال فرندز

1) جولیا رابرتز (Julia Roberts) در نقش سوزی ماس

 

جولیا رابرتز (Julia Roberts) در نقش سوزی ماس مهمان سریال فرندز | مدیا زبان

یکی از بازیگر مهمان که در فصل دوم این سریال حضور داشت جولیا رابرتز هم‌کلاسی سابق چندلر بینگ بود که نقش سوزی ماس با نام مستعار (سوزی زیرشلواری) را بازی کرد. سوزی به یاد می‌آورد که چندلر باعث شده بود به خاطر پایین کشیدن شلوارش آن هم جلو مدرسه ابتداییشان باعث خجالتش شود. که در بزرگسالی، این دو با هم سر قرار می‌روند و بسیار صمیمی می‌شوند. سوزی چندلر را متقاعد می‌کند که لباس‌هایش را در بیاورد و با زیرشلواری در دستشویی عمومی منتظر باشد. چندلر این کار را انجام می‌دهد و قبل از اینکه بفهمد چه اتفاقی افتاده، سوزی لباس‌هایش را برمی‌دارد و او را در دستشویی با همان وضع رها می‌کند.

ماجرای سوزی ماس و چندلر بینگ به یکی از جالب‌ترین انتقام‌های تاریخ تلویزیون تبدیل شد.

2) بن استیلر (Ben Stille) در نقش تامی

بن استیلر (Ben Stille) در نقش تامی مهمان سریال فرندز | مدیا زبان

بن استیلر در فصل سوم سریال فرندز نقش تامی دوست پسر ریچل را بازی کرده است او مردی ظاهرا آرام و معمولی به نظر می‌رسد اما وقتی از کوره در می‌رود به یک دیوانه تمام عیار تبدیل می‌شود. تامی خود واقعی‌اش را تنها در حضور راس نشان می‌دهد. وقتی راس تلاش می‌کند دیگران را نسبت به او آگاه کند، هیچ کس این موضوع را باور نمی‌کند و تامی موفق می‌شود شخصیت واقعی خود را از سایر دوستان پنهان کند و به خاطر همین راس حسود به نظر می‌رسد. البته تا زمانی که تامی فریاد بزند و شروع به فحش دادن کند.

3) بروس ویلیس  (Bruce Willis) در نقش پل استیونس

بروس ویلیس  (Bruce Willis) در نقش پل استیونس مهمان سریال فرندز | مدیا زبان

بروس ویلیس یکی دیگر از بازیگران مهمان سریال فرندز است که در نقش پل استیونس در قسمت‌های (۲۱،۲۲،۲۳) از فصل ششم را بازی کرده است. این بازیگر به خاطر نقش خود در این سریال جایزه امی برنده شد. پل استیونس نقش پدری سخت‌گیر را برای دانشجویی که راس با او در رابطه بود را بازی می‌کند. پل استیونس بعد از این جریان‌ها با ریچل گرین رابطه برقرار می‌کند که همین موضوع اوضاع را بسیار پیچیده‌تر می‌کند.

4) وینونا رایدر  (Winona Ryder) در نقش ملیسا واربرتون

وینونا رایدر  (Winona Ryder) در نقش ملیسا واربرتون مهمان سریال فرندز | مدیا زبان

وینونا رایدر در نقش ملیسا بازیگری که دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است در قسمت بیستم از فصل هفت در نقش دوست دوران دبیرستان ریچل به عنوان بازیگر مهمان سریال فرندز نقش پیدا می‌کند. به گفته‌ی او این دو دوست در آن دوران با یکدیگر خاطره هیجان انگیز مشترکی داشتند. ریچل به فیبی می‌گوید در یکی از شب‌ها که هر دوی آن‌ها زیادی خورده بودند، همدیگر را بوسیده‌اند، اما فیبی باور نمی‌کند. ریچل برای اینکه حرفش را ثابت کند ملیسا را به شام دعوت می‌کند و خاطرات را برایش بازگو می‌کند اما ملیسا این موضوع را به یاد نمی‌آورد ریچل کوتاه نمی‌آید و برای اینکه حافظه‌ی ملیسا را به کار بیاندازد او را در حضور فیبی دوباره می‌بوسد. ملیسا بعد از این اتفاق می‌گوید که هرگز آن شب را فراموش نکرده و از همان زمان عاشق ریچل شده است. این سکانس به یکی از به یاد ماندنی‌ترین بوسه‌های سریال تبدیل می‌شود.

5) گری اولدمن (Gary Oldman) در نقش ریچارد کرازبی

گری اولدمن (Gary Oldman) در نقش ریچارد کرازبی مهمان سریال فرندز | مدیا زبان

یکی از مهمان‌های سریال فرندز گری اولدمن در نقش ریچارد کرازبی در فصل هفتم سریال فرندز،  نامزد دریافت جایزه امی شد.  او در نقش بازیگری معروف در کنار جویی در فیلم جدیدش که درباره جنگ جهانی دوم است بازی کرده بود. اولدمن در این قسمت بازی جذابی ارائه داده است و حضورش در نقش یک بازیگر مست فوق‌العاده است. او در این قسمت هنگام ادای کلمات به صورت بازیگر مقابلش تف می‌کند، که موجب ناراحتی جویی می‌شود اما او بالاخره یاد می‌گیرد با این مشکل کنار بیاید.

6) برد پیت (Brad Pitt) در نقش ویل کلبرت

برد پیت (Brad Pitt) در نقش ویل کلبرت مهمان سریال فرندز | مدیا زبان

کیست که برد پیت را دوست نداشته باشد آن هم وقتی که قرار باشد یک نقش خنده‌دار بازی کند؟ یکی از به یادماندنی‌ترین قسمت‌های سریال فرندز در فصل هشتم، برد پیت در نقش ویل کلبرت، بازیگر سرشناسی که آن زمان نامزد جنیفر انیستون بازیگر نقش ریچل گرین و بهترین دوست سابق راس در دبیرستان بود به عنوان بازیگر میهمان در این سریال حاضر شد. برد پیت برای بازی خود در این قسمت نامزد دریافت جایزه امی شد.

7) شان پن  (Sean Penn) در نقش اریک

شان پن  (Sean Penn) در نقش اریک مهمان سریال فرندز | مدیا زبان

شان پن که دو بار جایزه اسکار را برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های هالیوودی از آن خود کرده است یکی دیگر از بازیگران معروف مهمانان سریال فرندز است. شان پن نقش اریک در فصل هشتم نقش نامزد اورسلا خواهر دوقلوی فیبی را بازی می‌کند. فیبی وقتی متوجه می‌شود که خواهرش این مرد را فریب داده است و درباره همه چیز و همچنین خانواده‌اش به او دروغ گفته است تصمیم می‌گیرد حقیقت را به اریک بگوید. در پایان اریک و فیبی سعی می‌کنند با یکدیگر قرار بگذارند، اما اریک به خاطر شباهت ظاهری زیاد فیبی و خواهرش منصرف قرار می‌شود.

8) الک بالدوین (Baldwin Alec) در نقش پارکر

الک بالدوین (Baldwin Alec) در نقش پارکر مهمان سریال فرندز | مدیا زبان

الک بالدوین در دو قسمت پشت سر هم از فصل هشتم، نقش پارکر یک مرد عاشق‌پیشه را برای فیبی بازی کرد. این شخصیت نسبت به همه چیز بسیار خوش‌بین بود و از کوچک‌ترین اتفاق‌ها یه ماجرای احساسی و حماسی می‌ساخت. فیبی هم در ابتدا از برقراری ارتباط با مردی که به همه چیز نگاه مثبتی داشت، هیجان‌زده بود. اما بعد از اتفاقات جشن 35 سالگی سالگرد ازدواج گلرها همه چیز تغییر می‌کند چون او با نگرش بیش از حد مشتاقانه و مثبت خود به این مراسم می‌رود و همه را آن‌جا آزار می‌دهد، حتی فیبی.

9) پل راد (Paul Rudd) در نقش مایک هانیگان

پل راد (Paul Rudd) در نقش مایک هانیگان مهمان سریال فرندز | مدیا زبان

پل راد در فصل نهم به سریال اضافه شد و برای چند قسمت نقش نامزد فیبی را بازی کرد. ممکن است این بازیگر مهمان زیاد به بازی خود در سریال فرندز توجه نشان ندهد، اما او نقش یک کاراکتر فرعی را بازی کرد که کلید پایان خوش فیبی شد. پل راد نقش یک نوازنده پیانو را بازی می‌کند و در نهایت با فیبی ازدواج می‌کند این زوج برای اولین بار زمانی که جویی آن‌ها را در یک قرار فاجعه‌بار به یکدیگر معرفی می‌کند، یکدیگر را ملاقات می‌کنند. رابطه آن‌ها زمانی به پایان می‌رسد که فیبی متوجه می‌شود که هرگز نمی‌خواهد دوباره ازدواج کند، اگرچه بعدا وقتی متوجه شد که دیوید مشتاق است و قرار است از او خواستگاری کند، نظر خود را تغییر داد.

10) جورج کلونی (George Clooney) در نقش دکتر مایکل میشل

جورج کلونی (George Clooney) در نقش دکتر مایکل میشل مهمان سریال فرندز | مدیا زبان

در فصل اول و قسمت هفدهم ریچل جای خود را با مونیکا عوض می‌کند تا بتواند از بیمه درمانی او استفاده کند. جورج کلونی و نوآ وایل در این قسمت به عنوان دکترهای جذاب ظاهر می‌شوند که در آن زمان هر دو نقش پزشک را بازی می‌کردند. ریچل و مانیکا هردو به این دکترها علاقه‌مند می‌شوند و قرار ملاقات می‌گذارند. در نهایت با ادامه پیدا کردن رابطه‌هایشان مجبور می‌شوند که واقعیت ماجرا دفترچه بیمه که اسم‌هایشان عوض شده است را بگویند که این تصمیم منجر به برملا شدن رازهای بسیار و سکانس‌های خنده‌داری می‌شود.

منبع: (1)

جالب است که

سریال فرندز یکی از سیتکام‌های تاریخی تلویزیون است که هنوز هم پس از مدت‌ها بینندگان بی شماری دارد. عجیب است که نسل جوانان امروزی علاقه زیادی به این سریال دارند و دنبال کنندگان آن، عمدتا کمتر از 30 سال سن دارند.

در صورتی که شما هم از طرفداران پروپاقرص سریال فرندز هستید، توصیه می‌کنیم که همزمان با لذت تماشای سریال، به کمک جزوات سریال فرندز، زبان انگلیسی خودتان را نیز مسلط شوید. برای مطالعه بیشتر می‌توانید اینجا کلیک کنید.

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش