6 نکته جالب درباره ریچل گرین، در سریال فرندز (Friends)

سریال فرندز (Friends) سریالی که با آن خندیده‌‌ایم و اشک ریخته‌ایم. سریالی با شخصیت‌های فوق‌العاده که آن‌ها را هم‌چون عضوی از خانواده خود می‌شناسیم و دوست داریم. این شخصیت‌ها که در طی سالیان دراز زندگی بسیاری را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند و لبخند را به روی چهره همه سنین از جوان تا بزرگسال آورده‌اند. امروز می‌خواهیم نگاهی به چند فکت جالب و فراموش شده درباره ریچل گرین با بازی جنیفر انیستون این شخصیت جذاب و دوست داشتنی سریال فرندز  (Friends) بیاندازیم. با مدیا زبان در این نیم نگاه به ریچل گرین همراه باشید.

1) سیگاری شدن ریچل گرین به خاطر شغلش

اگر قسمت «The One Where Rachel Smokes» را به خاطر داشته باشید می‌دانید که ریچل گرین در پی شغل جدیدش مجبور به سیگار کشیدن می‌شود. او که متوجه می‌شود همکارانش در وقت استراحت با سیگار کشیدن مکالمه‌های کاری مهم انجام می‌دهند مجبور شده تا با جا زدن خود به عنوان یک فرد سیگاری، هم‌رنگ آن‌ها شود تا در مکالماتشان نقشی داشته باشد. هرچند که ریچل گرین سعی به ترک دادن آن‌ها می‌کند اما موفق نبوده و در نهایت خود نیز این گروه را ترک می‌کند. در طی سریال فرندز (Friends) به جز چندلر، ریچل گرین تنها شخصیتی می‌باشد که سیگار می‌کشد و شخصیت‌های دیگر درگیر این مسئله نمی‌شوند.

سیگاری شدن ریچل گرین به خاطر شغلش | مدیا زبان

 (2او نسبت به لمس چشمانش فوبیا دارد

زمانی که چشم ریچل گرین درد می‌کند مونیکا او را پیش چشم پزشک می‌برد. در پی این حوادث که در قسمت «The One With Joey’s Big Break» شاهد فوبیا ریچل گرین نسبت به لمس شدن چشمانش هستیم. ریچل گرین که دوست ندارد چشمانش توسط چیزی لمس شود از معاینه شدن و استفاده از قطره چشم متنفر است و کار را برای پزشک و دوستانش بسیار سخت می‌کند. این فوبیا تا حدی پیش می‌رود که همه اعضا گروه مجبور به گرفتن ریچل می‌شوند تا فقط بتوانند قطره چشم را به چشمان او بزنند. این سکانس بی‌ شک یکی از خاطره‌انگیزترین سکانس‌ها بوده است.

فوبیا او نسبت به لمس چشمانش | مدیا زبان

3) ریچل گرین بعد از دبیرستان بینی‌اش را عمل می کند

بله اگر فلش بک‌های سریال فرندز به دوران دبیرستان ریچل گرین و مانیکا و کالج رفتن راس را به خاطر داشته باشید، می‌توانید بینی بد فرم ریچل را به یاد بیاورید. شاید یکی از دلایل دوست شدن مونیکا و ریچل گرین همین باشد. مونیکا در آن دوران چاق بود و ریچل نیز بینی بد فرمی داشت و این باعث می شد که این دو شخصیت خود را بالاتر و زیباتر از دیگری ندانند. پس از گذشت این دوران و فلش بک‌های بعدی ریچل گرین بینی خود را عمل کرده و به اعتماد به نفس زیادی دست پیدا کرده است. او با این موضوع که ممکن است دخترش نیز بینی همچون قبل از عمل خودش از او به ارث ببرد با راس شوخی می‌کند که یکی از خنده دارترین جوک‌های سریال فرندز(Friends)  همین اشاره ریچل و نگرانی‌اش در مورد بینی دخترش می‌باشد.

عمل دماغ ریچل گرین بعد از دبیرستان | مدیا زبان

4) ریچل گرین مدل موهایش را دوست نداشت

مدل موی کوتاه اولیه ریچل گرین یکی از مدهای معروف مو در دهه 90 به حساب می‌آمد اما جنیفرانیستون در سال 2015 در مصاحبه‌اش با گلامور گفت که مدل موی ریچل را دوست نداشته است. او دلیل خود را این گونه مطرح کرد: نگه داری از این مدل مو بسیار دشوار بود و با استایل شخصی و علایق من همخوانی نداشت. این گونه بود که در طول سریال موهای ریچل گرین تغییر پیداکرد و در فصل‌های نهایی بلند شد.

ریچل گرین مدل موهایش را دوست نداشت | مدیا زبان

 

5) شخصیت ریچل گرین قرار بود توسط کورتنی کاکس نقش آفرینی شود!

شاید باورتان نشود اما این کورتنی کاکس بود که درابتدا برای نقش آفرینی شخصیت ریچل گرین انتخاب شده بود. هرچند که تصور شخص دیگری به جز جنیفر انیستون در نقش ریچل گرین سخت می‌باشد اما این مسئله واقعیت دارد. خوشبختانه خود کورتنی کاکس شخصیت مونیکا را برای خود مناسب‌تر دانسته و در نتیجه نقش ریچل گرین به جنیفر انیستون می‌رسد. جنیفر انیستون آخرین فرد از بازیگران گروه اصلی سریال فرندز (Friends) بود که انتخاب شد و این موضوع پیچیدگی این شخصیت و سخت بودن یک انتخاب مناسب برای نقش آفرینی آن را نشان می‌دهد.

شخصیت ریچل گرین قرار بود توسط کورتنی کاکس نقش آفرینی شود! | مدیا زبان

6) ریچل گرین از ماهی می ترسد!

هنگامی که ریچل گرین هم خانه جویی شده بود، فیبی دلتنگ او شده و می‌خواهد که او را برای باری دیگر هم‌خانه خود کند. در نتیجه سعی می‌کند که با خریدن یک رتیل و یک طبل برای جویی آسایش و آرامش را از ریچل گرین گرفته و او را مجبور به برگشتن پیش خودش کند. این نقشه‌های فیبی موفق نبوده و نه تنها ریچل را آزرده خاطر نمی‌کند بلکه او خود از رتیل و طبل زدن لذت می‌برد. وقتی که ریچل گرین به اهداف فیبی پی می‌برد به او می‌گوید که اگر می‌خواسته او را بترساند، می‌توانست برای جویی یک ماهی خریداری کند و این جور که به نظر می‌آید او ماهی را از عنکبوت نیز ترسناک‌تر می‌داند. دلیل این ترس او از ماهی در سریال مشخص نمی‌باشد اما این موضوع نیز  یکی دیگر از فوبیا‌های عجیب ریچل می‌باشد.

ریچل گرین شخصیتی بسیار پیچیده‌تر از این حرف‌ها دارد که بتوان در یک مطلب همه رازها و نکات زندگی‌اش را بیان کرد اما ما سعی کردیم در این مطلب چند مورد از این نکات که به آن‌ها کمتر توجه شده را برای شما بیان کنیم به هر حال 10 فصل سریال فرندز(Friends)  پر از نکات ریز و درشت بوده که حتی من هم چندین بار این سریال را تماشا کرده‌ام نمی‌توانم تمامی آن‌ها را نام برده و بخاطر بیاورم. نظر شما در مورد ریچل گرین چه می باشد و نکاتی است که به نظر شما ما فراموش کرده‌ایم؟ نظراتتان را حتما درباره این شخصیت دوست داشتنی سریال فرندز (Friends) با ما در میان بگذارید!

برای دریافت جزوه فرندز اینجا کلیک کنید.

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش