خنده‌دارترین اپیزودهای سریال فرندز از نگاه بینندگان کدا‌م‌ها هستن؟

عشق، کمدی، هیجان! سه حسی که سریال فرندز براتون ایجاد می‌کنه. این سریال با شخصیت‌های جذاب و خنده‌دار، تونسته به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی برای چند نسل تبدیل بشه. هر چند که سریال فرندز به طور کلی براساس طنز و کمدی ساخته شده، اما برخی از قسمت‌‌های این سریال به طرز شگفت‌انگیزتری می‌تونه حال و هوای شما رو عوض کنه. تو این مقاله از آکادمی مدیازبان قراره خنده‌دارترین اپیزودهای سریال فرندز رو براتون لیست کنیم.

خنده‌دارترین اپیزودهای سریال فرندز | مدیا زبان

خنده دارترین اپیزودهای سریال فرندز

 

1. The One with the Blackout (فصل : قسمت 7)

وقتی صحبت در مورد خنده‌دارترین اپیزود سریال فرندز به میون میاد، قطعا اپیزود قطع شدن برق رو هم در لیست می‌بینین. هر چند اکثر بیننده‌ها از قسمت‌های اول متوجه علاقه راس به ریچل شدن، اما تو این قسمت راس به طور واضح‌تر عشقش رو به ریچل ابراز می‌کنه. قسمت جذاب ماجرا اینجاست که تو همین حین، برق‌های کل منطقه قطع می‌شه. در همین اپیزود چندلر با یکی از مدل‌های ویکتوریا سکرت در مکان گیر میوفتن و دیالوگ‌های خنده‌دار بین چندلر و مغزش ایجاد می‌شه. حتما باید این قسمت رو نگاه کنین، تا بیشتر عاشق شخصیت‌‌های خنده‌دار فرندز بشین.

2. The One where Everybody finds Out (فصل 5: قسمت 14)

رابطه بین مونیکا و چندلر به چیزی بیشتر از یک دوستی ساده تبدیل شده، اما آن‌ها تصمیم گرفتن تا اونجایی که می‌تونن رابطشون رو از بقیه پنهون کنن.  آن را پنهان کنند. هر چند جویی اول از همه به رابطه آن‌ها پی برده بود، اما برخلاف اخلاق‌های که داشت و همچنین به خاطر رفاقتش با چندلر به هیچکس چیزی نگفت. اما زمانی که ریچل و فیبی فهمیدن به طرز خنده‌داری سعی کردن با اذیت کردن چندلر اون‌ها رو به اعتراف مجبور کنن.  

بامزه‌ترین قسمت سریال دوستان | مدیا زبان

3. The One In Vegas: Parts 1 & 2 ( فصل 5: قسمت 23 و 24)

اصطلاح معروف «هر چی تو وگاس اتفاق بیوفته، همونجا هم باید چال بشه» برای سریال فرندز صدق نمی‌کنه. در نتیجه‌ی این تناقض خنده‌ترین اپیزود سریال فرندز ساخته میشه، اون هم در دو قسمت. بین داستان‌هایی که سایز اعضای گروه با هم داشتن، راس و ریچل در مستی با هم ازدواج می‌کنن. صبح روز بعد، هیچ‌کدام از آن‌ها از کاری که کردن خبر ندارن. اما بعد از اینکه باخبر می‌شن، راس سومین طلاقش رو هم در کارنامه ازدواجی خودش ثبت‌ می‌کنه.

4. 2 & 1 The One With Ross is Wedding: Parts (فصل 4: قسمت 23 و 24)  

دو اتفاق مهم در اپیزود ازدواج راس رخ می‌ده. در قسمت اول همه در حال چیدن مقدمات عروسی هستن. در همین حین قبل از عروسی راس دوباره عشق خودش رو به ریچل ابزار می‌کنه. از طرفی چندلر و جویی به دلیل اختلاف‌های رفتاری که با هم دارن دائما در حال کلکل‌ هستن. در قسمت دوم، راس اشتباهی جبران نا‌پذیر می‌کنه و باعث می‌شه عروسی کلا بهم بریزه. هر چند که داستان کلی این اپیزود دو قسمتی فرندز غمگین بود اما اتفاقاتی که افتاد باعث شد این قسمت در لیست خنده‌دارترین اپیزود سریال فرندز قرار بگیره.

5. The One With The Cop (فصل 5: قسمت 16)

در اینکه شخصیت فیبی در سریال فرندز با بقیه شخصیت‌های این سریال متفاوته شکی نیست. همین موضوع شخصیت اون رو بامزه و جذاب جلوه می‌ده. تو این قسمت فیبی کارت یک مامور پلیس رو پیدا می‌کنه اما برای پیدا کردن صاحبش کاری نمی‌کنه بلکه برای منافع خودش ازش استفاده می‌کنه. علاوه بر این، تو این قسمت راس، چندلر و ریچل سعی می‌کنن یک کاناپه رو از راه پله بالا ببرن. اما نمی‌تونن و این سکانس جز خنده‌دارترین سکانس‌های فرندز تبدیل میشه. این سکانس نشون می‌ده که سریال فرندز می‌تونه با عادی‌ترین موقعیت‌ها یک داستان جذاب و خنده‌دار برای مخاطبیش تعریف کنه.

نکته: هر کدوم از قسمت‌های فرندز اصطلاحات و کلمات جذابی دارن که یادگیری اون‌ها‌ می‌تونه خیلی برای پیشرفت در زبان انگلیسی مفید باشه. از اونجایی که نمیشه هم سریال دید و هم کلماتش رو یادداشت کرد، مدیازبان یک راه برای حل این مشکل پیدا کرده. «ارائه جزوات کامل سریال فرندز». شما می‌تونین با خرید این جزوات علاوه بر تماشای این سریال، از یادگیری کلماتش هم غافل نشین. راستی در حال حاضر روی تمام محصولات مدیازبان (جزوات و ویدئوهای زیرنویس چسبیده) ده درصد تخفیف گذاشتیم. با کد  MZ-10 می‌تونین از تخفیف‌ها استفاده کنین.

6.  The One With Phoebes Wedding (فصل 10: قسمت 12)

کسانی که با شخصیت منضبط مونیکا در طول سریال آشنا شدن بیشتر با این اپیزود می‌خندن. در اپیزود عروسی فیبی، مونیکا مسئول برنامه‌ریزی و به طور کلی، آماده‌سازی مراسم عروسیه. در این حین، فشارهای زیادی به فیبی که اصولا شخصیتی ریلکس و خونسرد داره، میاره. در آخر فیبی مونیکا رو از این کار اخراج می‌کنه و همه کار‌ها رو خودش انجام می‌ده. اما در روز عروسیش، منهتن بزرگترین طوفان برفی در بیست سال اخیر خودش رو تجربه می‌کنه. اپیزودی سرشار از حس خوب و واقعی که میزان صبر و مثبت‌نگر بودن شخصیت فیبی در این سریال رو نشون می‌ده.

7. The One  Where Ross Got High (فصل 6: قسمت 9)

خنده‌دارترین سکانس در این اپیزود سریال فرندز به اومدن جک و جودی گلر برمی‌گرده. در این سکانس مادر و پدر راس و مونیکا اعتراف کردن که تمام مدت فکر می‌کردن چندلر داخل خونه اون‌ها ماریجوانا مصرف می‌کرده. مونیکا سعی می‌کنه دیدگاه اون‌ها رو نسبت به چندلر تغییر بده اما قضیه رو بدتر می‌کنه. در واقع بین راس و مونیکا کلکلی اتفاق میوفته و همدیگرو لو می‌دن. رازهایی رو برملا می‌کنن. علاوه بر این، تو این قسمت ریچل در حال درست کرده یک دسر بود که صفحه رو اشتباهی ورق می‌زنه و دسر ترافل رو با گوشت قاطی می‌کنه. راس و جویی برای اینکه دل ریچل رو نشکونن شروع به خوردن دسر می‌کنن. قیافه‌ها و دیالوگ‌های اون‌ها در قسمت اون رو به خنده‌دارترین اپیزود سریال فرندز تبدیل کرده.

8. The One  Where No One is Ready (فصل 3: قسمت 2)

در این قسمت، راس از دوستاش خواسته به موقع برای مراسمی آماده بشن. اما هیچکدام آماده نیستن. با وجود اینکه همه آن‌ها بهانه‌های سرگرم کننده‌ای برای زودتر پوشیدن لباس نداشتند، اما جویی این اپیزود رو به یکی از خنده دارترین قسمت‌های سریال تبدیل کرد. جویی با کلکل برای لباس‌ پوشیدن‌های چندلر، میره تمام لباس‌های اون رو می‌پوشه، با لحن طنزی وارد صحنه میشه و میگه: "i'm chandler could i be wearing anymore clothes". این‌ها همه در حالی اتفاق میوفته که راس با اضطراب و استرس منتظر حاضر شدن دوستاش برای رسیدن به یک مراسم مهمه.

خنده‌دارترین قسمت Friends | مدیا زبان

9. The One With the Jellyfish (فصل 4: قسمت 1) 

داستان برمی‌گرده به زمانی که همه شخصیت‌های سریال برای تعطیلات به سفر می‌رن. تو این قسمت مونیکا، چندلر و راس به لب ساحل می‌رن. اما یک عروس دریایی مونیکا رو نیش می‌زنه. جویی یک راهی بلده که این میزان سوزش نیش رو کمتر می‌کنه. کاری که اون‌ها انجام می‌دن قراره بین خودشون 3 تا راز بمونه، اما همونطور که می‌دونین هیچ‌ چیزی بین این 6 نفر به صورت راز باقی نمی‌‌مونه. در همین حین، راس در حال خواندن نامه 18‌ صفحه‌ای که ریچل براش نوشته خوابش می‌بره و شرایط برای برگشتن بهم رو سخت‌تر می‌کنه.

10. The One With the Rumour (فصل 8: قسمت 9)

این قسمت به ورود یک شخصیت مهمان خاص و جذاب معروفه. در این ایپزود، برد پیت به عنوان ویل یکی از همکلاسی‌های مونیکا و راس وارد صحنه می‌شه. ناگفته نمونه ریچل همیشه ویل رو تو مدرسه به خاطر اضافه وزنی که داشته مسخره می‌کرده. اما موضوع خنده‌دار اینه که اون اصلا ویل رو نمی‌شناسه و حتی سعی می‌کنه باهاش گرم بگیره. این‌ها در صورتیه که ویل از ریچل متنفره. بعدا ویل و راس اعتراف می‌کنن که در زمان مدرسی کمپینی به نام «من از ریچل گرین متنفرم» راه‌اندازی می‌کنن و شایعاتی رو در مورد اون پخش می‌کنن. ریچل هم که این موضوع رو می‌فهمه تازه یادش میاد چرا اون زمان تو مدرسه بقیه باهاش رفتارهای عجیبی داشتن.

خنده‌دارترین قسمت فرندز | مدیا زبان

کلام آخر

در نهایت، باید اعتراف کنیم که اپیزودهای خنده‌دار سریال فرندز همیشه در خاطر شما خواهند ماند. سریال فرندز با اپیزودهای خنده‌دارش، همیشه به ما یادآوری می‌کنه که زندگی رو با خنده و شادی بگذرونیم و از عادی‌ترین موقعیت‌ها هم مثل چندلر جوک بسازیم. سریال بهترین سریال در تمام تاریخ است که به هیچ دوران خاصی منتسب نمی‌شه. شما می‌تونین با خرید و استفاده از ویدئوها با زیرنویس چسبیده مدیا زبان، در کنار تماشای این سریال دوست‌داشتنی با واژه‌ها و اصطلاحات جدید انگلیسی بیشتر آشنا بشین و از اون‌ها در زندگی روزمره خودتون هم استفاده کنین.

سوالات متداول

1. خنده‌دارترین اپیزود سریال فرندز کدام‌ها هستن؟

 این سوال خیلی نسبیه  به شخصیت‌ها و سلیقه‌های مختلف بیننده‌ها بستگی داره. اما برخی از اپیزودهای خنده‌دارترین فرندز از نظر بینندگان عبارتند از: "The One with the Embryos"، "The One Where No One's Ready"، "The One with the Jellyfish" و "The One with the Rumor".

2. کدام فصل فرندز خنده‌دارترینه؟

 دومین فصل فرندز به عنوان یکی از خنده‌دارترین فصل‌های این سریال شناخته می‌شه، اما سایز فصل‌های فرندز نیز  لحظات خنده‌داری رو برای بیننده‌ها به ارمغان میارن.

3. کدام اپیزود فرندز برای جایزه‌های امی و گلدن گلوب برنده شده؟

 اپیزود "The One Where Ross Got High" برای جایزه‌های امی در سال 2002 برنده و اپیزود "The One with the Embryos" برای جایزه گلدن گلوب در سال 1996 نامزد شد.

4. کدام شخصیت‌ فرندز بامزه‌ترینه؟

 میزان بامزه بودن هر یک از شخصیت‌های فرندز کاملا متفاوته. در اینکه برخی از آن‌ها بامزه‌تر هستن، شکی نیست. به طور کلی میزان بامزه بودن چندلر و فیبی در یک سطحه. پس از این دو به ترتیب راس، جویی، مونیکا و ریچل قرار دارن.

منابع: منبع 1 منبع 2 منبع 3

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش