یادگیری سریع زبان انگلیسی بدون هیچ کلاسی

تا حالا به این فکر کردهاید که چقدر خوب میشد اگر زبان انگلیسی را در خانهی خودتان و بدون دردسرهای کلاس زبان یاد میگرفتید؟ هم خیلی راحت است و هم مزایای زیاد دیگری دارد، مثلا لازم نیست جلسه‌ای چندصد تومن برای معلم خصوصی بدهید یا یک ساعت تو مسیر کلاس زبان در ترافیک اعصابتان خورد شود. شاید الان دارید به این فکر میکنید که یاد گرفتن مکالمه بدون کلاس زبان خیلی سخت است، چون کسی نیست که اشتباهاتتان را اصلاح کند یا این‌که چطور می‌توانید پیشرفت کنید در حالی که نمیدانید کجای کارتان ایراد دارد؟ برای آشنا شدن با بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی آن هم بدون کلاس زبان حتما این مطلب مدیا زبان را مطالعه کنید.

 

یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس زبان | مدیا زبان

 

1) محتوایی پیدا کنید که برایتان جذاب است.

محتوای زیادی به زبان انگلیسی وجود دارد از فیلم‌های آموزشی تا مصاحبه‌ها و ویدیو‌های متعدد در دنیای آنلاین، هر کدام از این موارد مخصوصا اگر در زمینه علاقه شما باشد می‌تواند به عنوان آموزش انگلیسی عمل کند مانند برنامه تلویزیونی الن شو (Ellen Show)، سخنرانی‌های تد (Ted Talks) سریال محبوب فرندز (Friends). بزرگ‌ترین حسن این روش این است که شما به حوزه ویدیو علاقه دارید و آشنایی خوبی با آن دارید، به همین دلیل هم از دیدن آن خسته نمی‌شوید و هم اینکه آشنایی اولیه شما با مبحث به شما کمک خواهد کرد که زودتر کلمات و ترکیبات را به خاطر بسپارید و زودتر کل موضوع را درک کنید راه‌های مختلفی برای یادگیری زبان در منزل و بدون کلاس رفتن وجود دارد که هرکسی باید به روش مورد علاقه‌اش پیش برود. شاید یک نفر با کلاس رفتن زبان را بهتر یاد بگیرد! اما خیلی از آدم‌ها هستند که با فیلم دیدن زبان را یاد می‌گیرند. پس شما نباید به یک روش پیش بروید و باید روش‌های مختلف را امتحان کنید تا روش مورد علاقه خود را پیدا کنید.

 

یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس زبان | مدیا زبان

 

2) خودتان را در زبان انگلیسی غرق کنید.

مانند یک کودک زبان را بیاموزید یک کودک زبان را چطور یاد می‌گیرد؟ اول از همه می‌بیند و می‌شنود. بعد کم‌کم حرف زدن یاد می‌گیرد و بعد خواندن و نوشتن. پس شما هم باید همین کار را بکنید. اولین کاری که شما در آغاز هر روز باید انجام دهید این است که خودتان را در زبان انگلیسی غرق کنید. شاید بپرسید چگونه؟ شما با گوش دادن به مطالب انگلیسی زبان مانند فیلم انگلیسی، موسیقی انگلیسی، کتاب‌های انگلیسی خواهید توانست زبان انگلیسی خود را به طور چشمگیری ارتقا دهید.

 

یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس زبان | مدیا زبان

 

3) تماشای فیلم و سریال انگلیسی را جدی بگیرید.

با استفاده از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، اصطلاحات عامیانه رایج انگلیسی را یاد می‌گیرید و دایره لغات انگلیسی خود را گسترش می‌دهید. اگر در درک آنچه بازیگران می‌گویند مشکل دارید، بهتر است ابتدا از زیرنویس استفاده کنید. اما دقت کنید که اگر همیشه با زیرنویس فیلم را تماشا کنید ذهن شما تنبل می‌شود و باعث می‌شود سطح یادگیری شما پایین بیاید. برای یادگیری بهتر شما باید جملاتی را که متوجه نمی‌شوید، فیلم را استپ کنید و دوباره  همان قسمت را تماشا کنید تا به خوبی یاد بگیرید یادتان باشد که شما نمی‌خواهید خودتان را گول بزنید و باید برای یادگیری تلاش کنید. هنگامی که با کلمات بیشتر آشنا شدید، سعی کنید زیرنویس‌ها را حذف کنید و درک انگلیسی خود را محک بزنید. سعی کنید تا آنجا که می‌توانید دیالوگ‌ها را تمرین کنید. اگر دیالوگ‌ها را متوجه نشدید، می‌توانید متن فیلم را به ‌صورت آنلاین جستجو کنید. به‌ سادگی می‌‌توانید هر فیلمی را در آن جستجو کنید و در حین تماشای فیلم‌، دیالوگ‌ها را بخوانید. سعی کنید کلمات جدید را یادداشت کنید و تمام کلمات جدید را یاد بگیرید. البته از طریق فیلم‌های زبان اصلی که مورد علاقه شما باشد هم این امکان وجود دارد. بهترین روش این است که شما یک فیلم مورد علاقه خود را بارها تماشا کنید به طرز عجیبی هر بار که فیلم را تماشا می‌کنید شما کلمات جدیدی را در فیلم یاد می‌گیرید.

 

4) سریال فرندز (friends) همیشه بهترین انتخاب است.

اگر می‌پرسید چرا سریال فرندز؟ فقط کافی است به این آمار خیره کننده دقت کنید.

 

چرا فرندز برای یادگیری زبان خوب است؟ | مدیا زبان

 

آمار بالا دو نکته مهم را به ما نشان می‌دهد:

  1. 84% کسانی که انگلیسی یاد گرفته‌اند، اظهار کرده‌اند که برنامه‌های تلویزیونی مثل سریال‌ها به یادگیری زبان انگلیسی آنها کمک کرده است.
  2. از بین برنامه‌های تلویزیونی پرطرفدار انگلیسی زبان، سریال فرندز با اختلاف زیاد در صدر این لیست قرار دارد.

بررسی تاثیر و نظرات مردم، برتری خیره‌کننده این مجموعه و اهمیت این سریال را نمایان می‌کند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر به طور جدی به یادگیری زبان انگیسی فکر می‌کنید، تماشای سریال فرندز را در لیست کارهای روزانه‌تان قرار دهید. خبر خوبی که برای شما داریم این است که ما در مجموعه مدیا زبان جزوه‌های کاملا کاربردی براساس مکالمات بازیگران سریال فرندز آماده کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند دیگر نیازی نداشته باشید اصطلاحات و لغات جدید سریال را یادداشت کنید، کافیست فایل PDF جزوه‌های سریال فرندز را از سایت ما خریداری و دانلود کنید و اطمینان داشته باشید که در انتهای این سریال شما حداقل 2360 اصطلاح و لغات پرکاربرد به دایره اصطلاحات و واژگان انگلیسی‌تان افزوده‌اید و به راحتی می‌توانید انگلیسی صحبت کنید.

 

یادگیری زبان انگلیسی با سریال فرندز و بدون کلاس | مدیا زبان

 

برای دریافت جزوه فرندز اینجا کلیک کنید.

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
کاربر مهمان گفت:
عالی بود مرسی از مطلب خوبتون
میلاد سعادتمند گفت:
واقعا ممنون بابت معرفی این جزوه ها من تازه داشتم سریال فرندز رو میدیدم و از بس هر روز کلی لغات و اصطلاحاتش رو می نوشتم و معنیشونو تو اینترنت سرچ میکردم کلافه شده بود :/ دمتون گرم
محمد گفت:
با تد و فرندز کاملا موافقم
اما یادگیری زبان با موسیقی برای من یکی که جواب نمیده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش