5 سریال کمدی برتر جهت تقویت زبان انگلیسی

یادگیری زبان جدید دریچه‌ای به دنیایی تازه‌ به روی ما باز می‌کند، دنیایی که صرفا با چند کتاب و کلاس درس نمی‌توانیم کاملا با آن آشنا شویم. تماشای سریال به زبان انگلیسی، با موضوع‌ مختلف، دایرۀ واژگان ما را گسترش می‌دهد و در تقویت مهارت شنیداری ما نقش بسیار مهمی دارد. در ادامه، 5 سریال‌ کمدی به زبان انگلیسی را به شما معرفی خواهیم کرد که تماشای آن‌ها بسیار لذت‌بخش است و همگی جنبه‌های آموزشی دارند.

 

1) سریال فرندز  (Friends) 

این سریال دارای 10 فصل می‌باشد و تعداد قسمت‌های این سریال نزدیک به 200 قسمت است اما خبر خوب این است که مدت زمان در نظر گرفته شده برای هر قسمت بسیار کم است. همین موضوع لذت یادگیری زبان انگلیسی با سریال را برای شما زیاد می‌کند. این سریال کمدی است و با به کار بردن اصطلاحات متنوع در این سریال باعث تسلط و یادگیری بیشتر شما بر زبان انگلیسی می‌شود. شخصیت‌های این سریال از جملات و کلماتی استفاده می‌کنند که برای همه افراد قابل فهم و درک باشد و افراد بتوانند در موقعیت‌های روزمره خود از این جملات و اصطلاحات استفاده کنند. این سریال درک زبان انگلیسی را برای شما راحت‌تر می‌کند. ابتدا می‌توانید با نسخه‌های دارای زیرنویس شروع کنید و وقتی در درک انگلیسی قوی‌تر شدید، نسخه‌های بدون زیرنویس را ببینید. تماشای این سریال مهارت‌های درک انگلیسی شما را بسیار بهبود می‌بخشد. پس حتما برای تقویت زبان انگلیسی این سریال را تماشا کنید.

آموزش زبان انگلیسی با سریال فرندز (Friends) | مدیا زبان

 

خلاصه داستان سریال فرندز: داستان این سریال درباره زندگی ۶ دوست ۲۰ تا ۳۰ ساله است که در نیویورک زندگی می‌کنند و اتفاقات روزمره خنده‌داری برایشان پیش می‌افتد. سریال فرندز یکی از بهترین منابع برای یادگیری زبان از طریق سریال دیدن است چون همانطور که گفتیم، داستان سریال درباره زندگی روزمره افراد انگلیسی‌ زبان است این سریال  علاوه بر اینکه به تقویت زبان انگلیسی شما کمک می‌کند، اتفاقات بامزه آن اوقات خوشی را برایتان به همراه خواهند داشت.

 

2) سریال آشنایی با مادر (How I Met Your Mother)

سریال آشنایی با مادر یکی دیگر از سریال‌های پر طرفدار برای یادگیری زبان انگلیسی می‌باشد. این سریال بسیار شبیه به سریال فرندز است و برای آموزش زبان انگلیسی در فاصله کمی با این سریال قرار می‌گیرد. سریال آشنایی با مادر یک سریال کمدی می‌باشد. در این سریال اصطلاحات عامیانه زبان انگلیسی بسیاری به کار رفته است که با یادگیری آن‌ها می‌توانید معاشرت و روابط اجتماعی قوی‌تری داشته باشید. این سریال 9  فصل است و 200  قسمت دارد، امتیاز 9 را از تماشاگران خود در سایت IMDb گرفته و به همه کسانی که می‌خواهند مکالمات روزانه و اصطلاحات انگلیسی ‌زبان‌ها را یاد بگیرند، توصیه می‌شود.

آموزش زبان انگلیسی با سریال آشنایی با مادر | مدیا زبان

خلاصه داستان سریال آشنایی با مادر: این سریالِ بسیار موفق دربارۀ گروهی از دوستان است که در نیویورک زندگی می‌کنند. هنرپیشه‌ها واقعا به شخصیت و کاراکتر خود جان می‌بخشند. آن‌ها همیشه در شکلی از موقعیت‌های دشوار گرفتار می‌شوند. آشنایی با مادر، سریال جالبی است که در فهرست ما برای آموزش زبان با فاصلۀ کمی پس از سریال فرندز (Friends) قرار می‌گیرد.

 

3) سریال اداره (The Office)

یکی دیگر از بهترین سریال‌های خارجی برای یادگیری زبان انگلیسی، سریال اداره (The Office) می‌باشد. این فیلم دارای 201 قسمت کوتاه می‌باشد و به دلیل فیلم نامه جذاب این سریال به راحتی به این سریال وابسته می‌شوید. در این سریال از جملات و اصطلاحات زبان انگلیسی که در ادارات استفاده می‌شوند آگاهی کسب خواهید کرد. این ویژگی‌ها سریال اداره را به یکی از بهترین سریال برای یادگیری زبان انگلیسی تبدیل کرده است. سریال اداره سریال محبوبی است که در سایت IMDb امتیاز 9 را از بینندگان خود کسب کرده است و برای کسانی که به یادگیری انگلیسی روزمره و موارد اداری نیاز دارند، در سطح متوسط و پیشرفته، پیشنهاد می‌شود.

آموزش زبان انگلیسی با سریال اداره | مدیا زبان

 

خلاصه داستان سریال اداره: این سریال در هر قسمت داستان زندگی روزمره کارمندان یک اداره فروش کاغذ را نشان می‌دهد. این سریال کمدی موقعیت به‌صورت مستندنما فیلم ‌برداری شده است. عوامل تولید فیلم زندگی اداری در شرکت را  ۲۴ ساعته فیلم‌ برداری می‌کنند و تمام بازیگران نیز می‌دانند که از آ‌ن‌ها فیلم ‌برداری می‌شود. در این سریال مدیر عامل اداره که یکی از شخصیت‌های محوری سریال است تلاش می‌کند با راه‌حل‌های عجیب و غریب و ایده‌های خاص هیجان زندگی کارمندان خود را بالا ببرد.

 

4) سریال ساینفلد (Seinfeld)

سریال ساینفلد (Seinfeld) خیلی برای یادگیری زبان انگلیسی مفید است و پر از دیالوگ‌ها و اصطلاحات است. از آنجا که شخصیت اصلی این سریال یک کمدین است و در خود سریال نیز اجرای استندآپ کمدی دارد، طعنه و کنایه، انواع جک و اصطلاحات بامزه زیادی را می‌توانید در سریال Seinfeld یاد بگیرید.

آموزش زبان انگلیسی با سریال ساینفلد | مدیا زبان

 

خلاصه داستان سریال ساینفلد : قبل از این‌که پخش سریال فوق‌العاده محبوب Friends شروع شود، سیتکام دیگری پخش‌اش را آغاز کرد در این سریال شخصیت‌ها در فضاهای عموما بسته یا باز دور هم جمع می‌شوند و شروع به صحبت می‌کنند. هر قسمت این سریال‌ معمولا ۲۰ دقیقه است. در این سریال هم بسیاری از بازیگران فرندز قبل از حضور در سریال فرندز (Friends) در ساینفلد (Seinfeld) نقش‌های فرعی و مکمل داشته‌اند از جمله بازیگر شخصیت‌های مانیکا و جنیس. این سریال هم مانند سریال فرندز (Friends) و سریال‌های دیگر برای تقویت زبان انگلیسی بسیار موثر است.

 

5) دنیای مالکوم  (Malcolm in the Middle)

دنیای مالکوم سریال کمدی موقعیتی سطحی و خودمانی با ماجراهایی ساده است که کمدی بصری فراوانی دارد. این ویژگی‌ها دنیای مالکوم را به سریالی ایده‌آل برای زبان‌آموزان مبتدی تبدیل می‌کند، چون درک آن خیلی سخت نیست.

آموزش زبان انگلیسی با سریال دنیای مالکوم | مدیا زبان

 

خلاصه داستان سریال دنیای مالکوم: این سریال کمدی دربارۀ خانواده‌ای معمولی در آمریکا است. این سریال پر است از شوخی‌های مختلف و سرگرم کننده که هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. مکالمات و ساختار جملات انگلیسی در این سریال برای همه فراگیران قابل فهم و درک می‌باشد.مالکوم بچۀ وسطی خانواده است که ضریب هوشی او در سطح نابغه‌ها است. مالکوم کمی عقدۀ خودبزرگ‌بینی دارد که معمولا او را به دردسر می‌اندازد. سایر شخصیت‌های اصلی داستان، مادر بیش ‌از حد سخت‌گیر، پدر ناپخته و بی‌خیال و 4 برادر مالکوم هستند که هرکدام نگرانی‌ها و ماجراهای خودشان را دارند.

 

سخن پایانی مدیا زبان

در این مقاله درباره تقویت زبان انگلیسی با دیدن ۵ سریال جذاب و مناسب برای یاد گرفتن زبان را به شما ارائه کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با تماشای این سریال‌ها از یاد گرفتن زبان انگلیسی لذت ببرید.

اگر نکته خاصی در این مورد می‌دانید و یا سریال خوبی می‌شناسید که می‌تواند در بهبود سطح زبان انگلیسی موثر باشد، با ما در میان بگذارید. مشتاقانه منتظر کامنت‌های شما هستیم.

برای دریافت جزوه فرندز اینجا کلیک کنید.

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش