نرم افزار رزتا استون چقدر در یادگیری زبان کمک می کند؟

نرم افزار آموزش زبان، رزتا استون (Rosetta Stone) بدون شک یکی از مشهورترین برنامه‌های آموزش زبان است. به‌ خصوص اگر شما با یک زبان تازه آشنا می‌شوید و می‌خواهید پایه محکمی برای واژگان و دستور زبان ایجاد کنید این نرم افزار به خوبی سازمان یافته، واضح است و با سرعتی آگاهانه حرکت می‌کند. اگر برای چند ماه وفادارانه از رزتا استون استفاده کنید، کلمات و اصطلاحات اساسی را یاد می‌گیرید و می‌آموزید که چگونه صحبت کنید، بخوانید، بنویسید و بفهمید. رزتا استون بهترین نرم افزار یادگیری زبان است.

بررسی قابلیت‌های مختلف مجموعه آموزش زبان رزتا استون

برخی افراد پیش خود فکر می‌کنند که آیا با کمک نرم افزارهای زبان انگلیسی می‌توان زبان یاد گرفت؟ پاسخ این سوال مثبت است. اگر از ابزار مناسبی استفاده کنید قطعا پس از مدتی شاهد تغییر سطح زبان انگلیسی خود خواهید بود، البته به شرط آنکه به یادگیری پایبند باشید و هر روز زمانی را برای فراگیری مطالب جدید و دوره مطالب قبل اختصاص دهید.

تکنولوژی‌های جدید به کمک مجموعه‌های آموزشی آمده تا کیفیت آن‌ها را ارتقا دهد و کیفیت یادگیری کاربران را بهبود ببخشد؛ به عنوان مثال رزتا استون توانایی تشخیص صدا دارد که به شما کمک می‌کند تلفظ زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

ویژگی جالب دیگر این نرم افزار این است که انگلیسی را دقیقا به همان روشی که زبان مادری خود را آموخته‌اید، به شما آموزش می‌دهد. روش کار با رزتا استون به این صورت است که در طول آموزش بین کلمات و اشیا وابستگی ایجاد می‌کند تا برای همیشه در ذهن شما نقش ببندند. پس از اتمام دوره آموزشی شما نه تنها می‌توانید به انگلیسی صحبت کنید، بلکه این توانایی را دارید که به زبان جدید فکر کنید.

این مجموعه آموزشی شرایطی را فراهم کرده که شما در شرایط مختلف و کاربردی امکان تمرین مکالمه انگلیسی را داشته باشید. به عنوان مثال اگر به مطب یک پزشک مراجعه کردید، چطور مکالمه را شروع کنید و به پرسش‌های او پاسخ دهید. همچنین اگر شرایط اضطراری برای شما پیش آمد چطور از دیگران کمک بخواهید.

نرم افزار رزتا استون چقدر در یادگیری زبان کمک می کند؟ | مدیا زبان

روش آموزش زبان انگلیسی در مجموعه رزتا استون

شیوه آموزش رزتا استون، کاملا حرفه‌ای طراحی شده تا شما خودتان ارتباط بین کلمات و اشیا را پیدا کنید و کلمه تازه را به خاطر بسپارید. روش کار به این صورت است که کلمه تازه چند بار تلفظ می‌شود تا گوش شما به خوبی با آن آشنا شود، در مرحله بعد تصویری نشان داده می‌شود که دقیقا مفهوم کلمه را به شما نشان می‌دهد؛ تازه در این مرحله متوجه می‌شوید معنای کلمه چیست و تصویر و کلمه با یکدیگر مرتبط شده و در ذهن شما نقش می‌بندند. در کودکی هم همین‌طور زبان مادری را یاد گرفتیم، توپ را به ما نشان دادند و بعد از آن که کمی با آن آشنا شدیم، کلمه توپ به ما یاد داده شده و در ذهن ما نقش بسته است.

این یادگیری در رزتا استون با بازی و سرگرمی هم همراه است، به این ترتیب که شما با دیدن تصاویر حدس زدید معنی کلمه چیست و حدس خود را مطرح کردید. در نهایت نیز، با پخش موسیقی به شما پاداش می‌دهد که درست حدس زدید. یادگیری با بازی و سرگرمی برای همه ما جذاب است

بهترین روش آموزش زبان انگلیسی به کودکان با اپلیکیشن تلفن همراه هم به همین ترتیب عمل می‌کند که در رزتا استون برای آموزش بزرگسالان با روشی مدرن و حساب شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، بعد از اینکه کلمه، اصطلاح یا مفهومی را یاد گرفتید، کار با تمرین و تکرار پیگیری می‌شود تا مفهوم در حافظه بلند مدت شما نقش ببندد؛ به این ترتیب از تله فرار بودن زبان انگلیسی رها می‌شوید. این درست همان کاری است که رزتا استون انجام می‌دهد.

در مرحله بعد نوشتن کلمه را یاد می‌گیرید و به کمک آزمون چند گزینه‌ای، نگارش صحیح کلمه در ذهن شما نقش می‌بندد. آموزش تمام زبان‌ها با اندکی تغییر در این مجموعه آموزشی به همین ترتیب است، اما قطعا رزتا استون برای آموزش زبان انگلیسی بیش از هر زبان دیگری طرفدار دارد. این نرم افزار یک سری فایل‌های صوتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانند خیلی راحت‌تر مسیر آموزش را طی کنند و این یکی از نقاط قوت رزتا استون به شمار می‌آید.

رزتا استون برای چه کسانی طراحی شده است؟

هر مجموعه آموزشی برای گروه خاصی از افراد طراحی شده و طرفداران خاص خود را دارد و در عین حال برخی ممکن است با شیوه آموزشی آن ارتباط خوبی برقرار نکنند. اساس کار آموزش مجموعه رزتا استون بر تمرین و تکرار استوار شده، بنابراین اگر شما این شیوه آموزشی را می‌پسندید برای شما مفید است.

تفاوت اصلی تقویت زبان انگلیسی با اپ تخصصی Babble و Rosetta Stone این است که در رزتا بازی و سرگرمی محوریت ندارد و آموزش‌ها کمی رسمی است؛ پس اگر دوست دارید اساس آموزش بر بازی استوار باشد شاید بهتر است به سراغ نرم افزارها و مجموعه‌های آموزشی دیگر بگردید.

این نکته را فراموش نکنید که مجموعه رزتا به شکل گام به گام پیش می‌رود و تلاش می‌کند با سرعت مناسب کاربر را با خود همراه کند؛ بنابراین اگر ضریب هوشی بسیار بالایی دارید یا سطح زبان شما خیلی بالا است، احتمالا شیوه آموزشی این مجموعه برای شما مناسب نیست و ممکن شما را خسته کند.

اغلب افراد دوست دارند آموزش آن‌ها با تمرین و تکرار پیش رود که دروس پایه را بهتر درک کنند؛ اگر در این گروه از طرفداران یادگیری زبان انگلیسی قرار دارید، این پکیج آموزشی برای شما مناسب است. سعی کنید این مجموعه آموزشی را از سایت‌ها و مراکز معتبر تهیه کنید تا کیفیت مناسبی داشته باشد و تمام دروس را بدون حذف و اضافه‌های غیر تخصصی در اختیار شما بگذارد، در غیر این‌صورت ممکن است یادگیری شما با دشواری‌هایی همراه شود. تهیه نسخه اصلی کار یادگیری را ساده و دلپذیرتر می‌کند.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی با نرم افزار رزتا استون

رزتا استون از نظر تعداد نصب و کاربران از بیشتر رقبای خود پیشی گرفته و این نشانه محبوبیت آن در بین فراگیران زبان انگلیسی است. اغلب کاربران از پیشرفت زبان انگلیسی خود راضی هستند و رزتا استون برای آموزش زبان انگلیسی را بهترین ابزار حال حاضر می‌دانند. شما پس از خرید و نصب این مجموعه آموزشی دیگر به اینترنت نیازی نخواهید داشت، چرا که به صورت آفلاین می‌توانید آموزش خود را پیگیری کنید که در کاهش هزینه‌های شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

به گزارش از زینسی در تهیه هر پکیج آموزشی حتما سطح زبان انگلیسی خود و زمانی که قرار است برای آموزش اختصاص دهید را هم در نظر بگیرید. رزتا استون برای افرادی با سطح زبان مقدماتی و متوسط که مشتاق یادگیری هستند یک مجموعه آموزش مناسب و باکیفیت است. استفاده از این مجموعه آموزش به شما این امکان را می‌دهد که در لهجه و تلفظ تسلط پیدا کنید و با اعتماد به نفس بالا با انگلیسی زبان‌ها ارتباط برقرار کنید. امروزه برای خرید مجموعه‌های آموزش زبان انگلیسی لازم نیست به کتاب فروشی‌ها مراجعه کنید؛ با کمی جستجو می‌توانید سایت‌های معتبری که این مجموعه آموزشی اصل را به فروش می‌رسانند پیدا کنید.

سخن پایانی

رزتا استون یک اپلیکیشن کاربردی، پرطرفدار، با اصول زبانی معتبر و قابل اعتماد است که یادگیری با آن آسان و تضمین شده است.

برای دریافت جزوه آموزشی سریال فرندز اینجا کلیک کنید.

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش