5 فیلم برتر لئوناردو دی کاپریو

با معرفی بهترین فیلم‌های لئوناردو دی کاپریو در خدمت شما هستیم. انتخاب بهترین فیلم لئوناردو دی کاپریو برای تماشا کار سختی است، اما ما راهنمایی برای تماشای برترین فیلم‌های لئوناردو دی کاپریو آماده کرده‌ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید، با مدیا زبان همراه باشید.

1) از گور بازگشته (The Revenant)

فیلمی که باعث شد لئوناردو بالاخره بتواند جایزه اسکار را دریافت کند. قدرت فوق العاده روح انسانی و توانایی انجام کارها در زمانی که می خواهد. داستان فیلم در مورد تلاش برای بقا در شرایط وحشتناک است.

در مورد نقش آفرینی سخت دیکاپریو در این فیلم آنقدر صحبت شده که مجالی برای پرداخت بیشتر در این مطلب نمی‌گذارد، اما چیزی که مهم است این است که این فیلم سخت‌ترین نقش آفرینی وی بوده است.

تعهد دیکاپریو در این فیلم به حدی بود که در یکی از سکانس‌های فیلم، وی برای اینکه فیلمبرداری سکانس به شکل کامل تری انجام شود دو بار در رودخانه منجمد کننده محل فیلمبرداری به نقش آفرینی پرداخت. در حالی که خود کارگردان بارها اصرار کرد که همان مرتبه اول کافی است. این فیلم به کارگردانی «الخاندرو ایناریتو» مکزیکی است. فیلمبرداری خیره کننده و نقش آفرینی‌های قدرتمند از نقاط قوت دیگر فیلم هستند.

 

5 فیلم برتر لئوناردو دی کاپریو | مدیا زبان

 

2) اگه میتونی منو بگیر (Catch Me If You Can)

دی کاپریو که همواره فرصتی برای کار با مدیران و بازیگران منحصر به فرد در سراسر زندگی حرفه‌ای خود داشته در این فیلم با کارگردانی مانند «استیون اسپیلبرگ» و بازیگر فوق العاده ای به نام «تام هنکس» همکاری می‌کند. این مرد جوان با شخصیت‌های تقلبی مانند خلبان، دکتر، دادستان و شخصیت‌های این چنینی در 26 کشور جهان باعث می‌شود که FBI در صدد دستگیری این مرد جوان باشد. ساخت این فیلم بسیار قابل توجه است.

 

5 فیلم برتر لئوناردو دی کاپریو | مدیا زبان

 

3) دار و دسته نیویورک (Gangs of New York)

ما شاهد رویای منهتن در دهه 1800 هستیم. جنگی بی وقفه میان بومیان منطقه و مهاجران ایرلندی. آمستردام والن رهبر باند ایرلندی باید هم انتقام پدر کشته شده‌اش را و هم کنترل شهر را در دست بگیرد. کارگردانی این فیلم «مارتین اسکورسیزی» است و در این فیلم بازیگرانی مانند «کامرون دیاز»، «دنیل دی لوئیس» و «لیام نیسن» نقش  آفرینی می‌کنند.

 

5 فیلم برتر لئوناردو دی کاپریو | مدیا زبان

 

4) جاده انقلابی (Revolutionary Road)

دیکاپریو در این فیلم پس از سال‌ها، دوباره با «کیت وینسلت» همکاری کرد. آخرین همکاری آن‌ها، سومین فیلم پرفروش تاریخ یعنی فیلم «تایتانیک» بود. جاده انقلابی فیلمی است که انکار بازی‌های قدرتمند در آن غیر ممکن است. از اجرای فوق العاده «مایکل شنون» در نقش یک فرد ناتوان ذهنی، تا خود دیکاپریو و وینسلت. اجرای مایکل شنون در این فیلم به حدی است که برای لحظاتی تمام احساسات بیننده را مال خود میکند.

دیکاپریو در این فیلم در نقش یک کارمند ناراضی از شغلش ظاهر می‌شود که باید در این بین مشکلات زناشویی‌اش را نیز با همسرش حل کند. همسرش نیز خواستار سفر و اقامت در پاریس فرانسه است و در این بین دیکاپریو ظاهرا با آن موافقت می‌کند. اما مشکل بزرگتر این است که اتفاقی برای همسرش می‌افتد که داستان فیلم را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. خود دیکاپریو نیز اگر چه ظاهرا با این پیشنهاد موافقت می‌کند اما پی این است تا ترفیع شغلی بگیرد. جاده انقلابی فیلمی است که به سادگی در بین فیلم‌های کمتر شناخته شده او قرار می‌گیرد، در حالی که از بهترین فیلم‌های لئوناردو دی کاپریو است.

 

5 فیلم برتر لئوناردو دی کاپریو | مدیا زبان

 

5) دپارتد (The Departed

در این فیلم ما باز ما شاهد همکاری مارتین اسکورسیزی و دی کاپریو هستیم. این فیلم در مورد ساختار پیچیده بین مافیا و پلیس است. در این فیلم ستارگانی چون «جک نیکلسون»، «دیکاپریو»، «مت دیمون» و «مارک والبرگ» حضور دارند. ستارگانی که در این فیلم یافت می‌شوند، در کمتر فیلمی پیدا می‌کنید. مارک والبرگ با بازی بی نظیرش در نقش یک افسر پلیس نامزد جایزه اسکار هم شد. دیکاپریو نیز یکی بهترین نقش آفرینی هایش را ثبت کرد. مت دیمن و جک نیکلسون نیز مثل همیشه در بالاترین سطح ممکن به نقش آفرینی پرداختند.

 

5 فیلم برتر لئوناردو دی کاپریو | مدیا زبان

 

سخن پایانی مدیا زبان

امیدواریم که از معرفی برترین فیلم‌های لئوناردو دی کاپریو لذت برده باشید. مثل همیشه نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله دیگر مدیا زبان را نیز از دست ندهید: «5 فیلم برتر علمی تخیلی تاریخ سینمای جهان»

برای دریافت جزوه آموزشی سریال فرندز اینجا کلیک کنید.

منبع: varune

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش